söndag 8 januari 2012

Förlovnigs ringen

Vem behöver fara utomlans för att få lite spänig i livet...inte jag i alla fall! För det fixar jag till aldeles jsälv alltså spänigen. För jag brukar mellan varven prova min förlovnigs ring. Som har blivet för liten när jag gått upp i vickt under graviditeten. Och detta jag jorde, i vanliga fall så får jag på mig den men dra snapt av den igen. Men i dag så svälde fingret upp på en gång. Jag spolade med kall vatten diskmedel men inget funkade. Så jag for till akuten där dom klipte av den... Så nu äger jag 2 förlovnigs ringar...Hoppas bara det inte kostar alt för mycket att laga den...



Om ni är intreserade om hur det går för mig med viktnedgången så kan ni kika in på min vikt blogg mitt sätt att äta

Med vänliga hälsnigar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!